Enquête: Schilderwerk

Waarom een enquête?

Huurdersvereniging Oisterwijk houdt zich bezig met zaken die voor u belangrijk zijn. Het beleid van Leystromen staat bij ons altijd op de agenda. Ook bereiden we ons voor op de toekomst door actief te kijken wat er speelt in verschillende wijken van Oisterwijk en Moergestel. Enquêtes helpen ons een beter inzicht te krijgen op verschillende gebieden.

Schilderwerk

Leystromen bekijkt op dit moment het proces rondom het Schilderwerk. Met dit nieuwe proces staat de kwaliteit voorop. 'Kwaliteit' betekent vooral de verwachtingen van de de huurder waarmaken.

Maar wat zijn úw verwachtingen eigenlijk? Wij kunnen van alles bedenken, maar u weet zelf natuurlijk veel beter wat uw verwachtingen zijn. Als uw verwachtingen duidelijk in kaart zijn gebracht kan Leystromen dit bespreken met leveranciers en u hierover inlichten. Zo weet u wat u mag verwachten, en weet de leverancier wat er van hém verwacht wordt.

De verwachtingen kunnen van algemene aard zijn over communicatie e.d., maar ook over de uitvoering. Ga na wat u als huurder verwacht dat Leystromen en de schilder doen wanneer er geschilderd wordt dat jaar. Het mogen ook specifieke opmerkingen zijn over via welke communicatiemiddelen u geïnformeerd wilt worden. Als we alle input ontvangen hebben, delen we dit met Leystromen en die gaat in overleg met de leveranciers en kijkt wat ze (in de loop van) dit jaar kunnen gaan waarmaken en welke punten wellicht na dit jaar meegenomen worden. Uw mening is écht belangrijk, het gaat tenslotte om uw woning.

Vul de enquête in vóór 31 maart in, dan maakt u kans op een VVV-bon van €15,00 (wel uw naam en mailadres invullen)